Aj!

Hej och god morgon. Vaknade vid 8 imorse av världens pain i mitt knä. Lyckades somna om efter en halv timme igen sen gick jag upp vid 11. Kollade i tidningen på mina 2 till repliker. 3 stycken sammanlagt nu, jag var inte sugen på någon frukost eller så pga mitt cp knä så jag skrev en till insändare till vlt om varför jag skrev den första och varför jag skrev som jag gjorde och sådant. Jag vet inte om den kommer komma med på måndag eller tisdag men mamma sa att det var själv klart evensom att jag skrev en innan som kom med. Skit samma, idag har jag inte så mycket planerat än. Ska duscha och sen kanske jag ska träffa en person ikväll. Kiosken på måndag igen, längtar lite för jag älskar måndagar. Världens softaste dag men efter bra dagar kommer dåliga dagar. Nu ska jag nog stoppa i mig lite mat tror jag. jag hör av mig, kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0