Antipluggar

Haha, är klar med min application nu. Jag skulle inte anlita mig om jag sökte folk, skulle ju plugga no men det var i skolan och jag skulle göra uppgifter i engelska ju men den uppgiften är en hör övning. Så just nu antipluggar jag. Det är rätt skönt faktist. Stod i kiosken imorse fast jag skulle egentligen inte göra det. Emma skulle stå med safia men safia var på prao som ingen visste om, så jag hoppade in och hjälpte emma. Sexorna och sjuorna är typ kåta i baugetterna för dom stressar som fan! Hatar dom. Åttorna kan vara helt okej faktist och niorna är bäst. Haha, men efter skolan gick jag hem till charlie. Kolla på two and a half men och mös, stack till bussen vid halv4 och tog bussen hem vid 4. Eller jag kom inte hem med bussen, hoppade av vid sjöhagen där pappa hämtade mig för jag behövde komma igång med pluggandet och ju fortare jag kommer hem ju mer pluggar jag. Men nu ska jag lyssna på jätte bra musik. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0