Stan med M

Hejhej, vaknade vid tolv halv ett idag. Jätte skönt att sova länge! Tittade på Prison Break igår tills jag knappt kunde hålla mig vaken. Käkade frukost framför tv och hoppade runt i underkläder till dunka dunk musik. Det är livet. Fixade mig och sen tog jag bussen fem över två till stan. Mötte mormor för att byta min klocka. Det blev en jätte fin. (På bilden längre ner).  Sen mötte jag michaela för vi skulle hem till mig. Gick på stan en sväng innan bussen kom och jag hittade svarta jeans (YES!) och en korsett-bh (YES). Äntligen har jag dom två plaggen som jag längtat efter i hur länge som hellst. Tog bussen hit med M kl fyra. Vi gjorde inte så mycket, snackade och typ fotade. Hon tog bussen hem tjogo över sex och sen dess har jag setat vid datan och käkat. Orkar inte skriva mer. kram



outfit:
svarta strumpbyxor
vita höga shorts
militärgrön tröja


OUTFIT

MICHAELA

MIN KLOCKA

KORSETT-BH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0