(det skulle jag inte gjort)

Hejhej snart kommer ett inlägg från Philip. Han ska gäst blogga lite men det kommer senare. Idag var det skola, åkte buss med michaela och det är 2 FUCKING MINUS GRADER ute! Väntade i typ 40 min på michaela i stan och jag höll på att darra sönder. Gick till pressbyrån och köpte en liten latte för att värma mig. Den svepte jag i mig på noll tid. Efter långa minuter kom michaela och bussen där efter, bussen la sig i fel fil så han svängde av till cityringen istället för att åkte rakt över. Vi åkte runt högskolan och kom fram vid den hållplatsen. Värt! Kom tillslut till skolan iallafall 5 min försent. Hade set på iup-tiden. Var rätt kul sen gick jag, michaela och lalesh till lydia för att klaga på våran mattelärare. Vi vill alltså byta grupp, hon ville ha hjälp med några frågor som elever ska svara på också så vi ställde upp. Sen svenska, blev klar med våra jävla insändarpapper. Typ läsförståelse aktigt. Lunch och sedan matte. Rita (min mattelärare) sög som vanligt med att förklara saker så 20 min innan vi slutade gav jag upp. Sen engelska men det blev jobbigt som vanligt så jag bröt ihop där ingen såg. Klarar inte av det längre, gråtklump efter gråtklump. Satt och sällskapade tobbe tills michaela slutade. Åkte ner på stan med henne, hon höll mig sällskap medans jag åt subway sen gick hon hem. Jag gick och snokade lite på gina (det skulle jag inte gjort). Hittade en enkel tröja för 49 kr. Köpte den (på bilden). Tog bussen hem 16.00 och nu borde jag plugga lite. Får se hur det går. Men nu ska Philips text ut. kram



OUTFIT

MIN NYA TRÖJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0