En busschaufför, en busschaufför...

Morsning korsning, nu sitter jag här igen vid min data efter att ha pluggat. Det blir oftast så, jag pluggar och sen bloggar. Fixade mitt halsband med en nyckel till min rumsdörr som är helt ovärt att ha. Tips är från förra inlägget. Riktigt skön dag idag, jag älskar måndagar. Nu tänker jag bortse från missa bussen på dit och hem vägen och berätta dom bra sakerna om måndagar. Vi börjar 9, har IUP-tid till 11 och då är det lunch såklart. Sen kl 12 börjar vi igen och har prest till 13.30 och idag hade vi extra tur för vi slutade 12.45. Som sagt, ibland älskar jag verkligen skolan. Var med mina älsklingar i väntan på CV, stack hem till honom och så. Skulle ta bussen hem kl 4 med missa bussen från gryta till stan så jag träffade mikaela på stan en stund och snackade/stalkade. Åkte hem med 16.45 bussen och kom hem vid 17.30. PLuggat sen dess och sen har jag fixat mitt halsband. Jag funderat på vad jag ska ha på mig imorgon för det tar så lång tid att bestämma imorgon bitti och ävensom att jag INTE MISSA BUSSEN imorse så borde jag bli lite snabbare. Men nu ska jag ta bort mina 7 glas jag har i mitt rum för dom luktar inte så gott. Hejdå



My key <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack Lovisa :D

2009-09-15 @ 07:38:59
URL: http://mittcentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0