Ett plus ett är lika med två

Shena, kul dag idag. Gick upp och käkade frukost, kollade på Idol repris typ hela dagen. Åkte till ikea vid 3-4 tiden. Kikade runt medans linnea hitta saker till hennes lägenhet. Juste min syrra linnea har hittat en lägenhet, hon flyttar dagen efter jag fyller år, den 25 sep alltså. Fikade såklart på ikea, det är typ tradiotion. Käpte hylla till min sminkspegel. Måste mublera om i mitt rum för jag har haft så här för länge nu. Jag har några ideer men det går inte för att mitt rum är cp. Måste mublera om för att kunna flytta speglen och jag måste flytta spegeln för att kunna sätte upp min hylla till spegeln. Det är en liten svart hylla som ska stå under spegeln så jag kan ha mitt smink på den till exempel. Kom nästan nyss hem så jag ska väl käka och sen kolla på Nothing Hill ikväll. Den är så mysig. Jag har paxat det mästa här hemma så jag kommer tjocka mig hela kvällen. PUSS 


Dagens tips: om du har något tråkigt som en nyckel, ring, pärlplatta, tagentbokstäv eller liknande så trä på det på en kedja så har du ett skitsnyggs halsband !


Det där är inte min outfit för dagen, jag tänkte ha det men det blev inte så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0