Fuck you

Hejsan igen, är hemma nu i mitt hus. Känns rätt skönt att vara hemma, man vet vart man har saker och ting. När jag satt på bussen kom jag på att min cykel var hemma så jag behövde gå hem med mina tjocka väskor. Kom inte långt tills jag gav upp, ringde pappa och han kom med bilen för att hämta mig. Packade upp och städade när jag kom hem, hade lite hajk packning kvar som var bäst att packa upp. Allt luktade rök verkligen, alltså eld rök. Käkade lite till, fick nämligen mat hemma hos Michaela och jag ville ha mera mat. Jag ska väl hinna med att duscha sen också, det är inget bra på tv så varför inte bli ren? Imorgon börjar vi 09.15 YES. Min buss går 07.15 NO. Great är min första tanke. Men jag och Michaela kom på en lösning, hon ska också åka buss imorgon så då kunnde jag komma till henne när jag är inne i stan. Det är vid 8 och då går hon upp. Den var rätt smart plus att Michaela är en sån person som är proffs på att missa bussar. Jag ska allt få henne på rätt buss. Fin bild föresten, det ser ut som om jag posar men jag visste inte ens om att hon tog kort. Jag hitta bilden nyss på min mobil. Men nu ska jag vara social med mina vänner på msn. puss och kram:D


Stadsbiblioteket is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0