Hos mikaela

Hejhej, sitter hos mikis nu. Är sjävla hemma och kollar på skräck. Vaknade tidigt imorse vid 9, åkte till ikea med mamma, pappa och linnea. Köpte massa grejer till linneas lägenhet och så. Käkade lunch där och sen bar det av till mormor. Hämtade bokhyllor som vi ska ha för linnea ska få våra som vi har nu. Fick en confertt(stavning?) och en skinnväska av mormor som låg på vinden och skräpade. Bilder kommer när jag kommit hem. Åkte till linnea och packade upp. Åkte hem till tidö för att hämta sista grejorna och jag packade, tillbaka till linnea och käka pizza. Satte upp köks stolar och köksbord så vi kunde äta på någonting. Sen åt vi och vid 9 blev jag skjutsad till mikis. Gick till ica direkt och köpte läsk, godis och BEN&JERRY glass. Mumsmums! Satt vid datan sen blev det tv typ hela kvällen. Just nu kollar vi på House Of Wax och jag är skit skraj, vi är helt själva och det är mörkt överallt plus att mikis katt är typ hyper och hoppar runt överallt! Jag blir lite rädd för den. Men nu ska vi cama med någon, jag beslag tog datan för att blogga. Haha hörs, KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0