I sing now, for all of you

Shena shena, just nu sitter jag hemma hos michaela. Skulle på träningen vid 6 men ingen av oss orkade. Snorjobbig dag i skolan idag så jag orkar inte ens prata om det. Hade glosförhör som jag kom på igår kväll, det gick bra. Och min krönika som jag kämpade med igår var bra sa min lärare som jag glömmer namnet på. Den var bra för ett första utkast och vi skulle prata mer om den på fredag eller torsdag, jag vet inte när vi har svenska igen. Efter skolan blev det pluggish på bibblan med M. Gick runt på stan, hem till lägenheten och packa och sedan hit. Nu måste jag kila så jag inte missar min buss. Låttexten vet jag inte vad det är från för låt, det var inte jag som kom på de. Bilden är gammal, och ibland kan man ha silvertejp runt skon. SARA heter hon ju!! Min lärare, skit samma. Hejdå puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0