Jesus Christ

Hejhej, depp dag idag av nästan ingenting. Hur kommer det sig? Dagen började med skjuts till skolan, var där vid 8. Bra tid för då hann jag fixa allt till kiosken innan alla kom. Satt och pluggade tills Ida kom, sällskapade varan lite innan folket kom. Stod i kiosken till lunch som vanligt. Sen var det teknik med mikis, vi tycker inte om teknik just nu så vi smet in i musik utan att någon märkte något. Dom hade genomgång med någonting så vi smet först bakom en liten väggbit som stack ut, sen in i ett mörkt rum. Stod där och tjuvkikade på dom tills det blev tråkigt, då smög vi ut igen. Slutade halv2, var kvar en liten stund i skolan med några sen drog jag ner på stan. Väntade på min buss i 2 timmar. Jag har frysit exakt hela dagen och en minus på bussen är nog airconditionen som blåser ut iskall luft. Kom hem och sen dess har jag inte gjort nåt. Imorgon kl 15.15 blir det klippning, måste toppa mig och sen blir det någon mittbenefrisyr. Bild på det blir nog imorgon. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0