Kalas

Kom hem från salbohed idag vid 1-halv2. Packade upp och sen duscha jag. Käkade lunch och fixa mig lite snabbt. Mormor, karin, jonas, johanna och david kom vid 3 och firade mig. Jag fick Prison break sesång 2!! Nu jävlar ska jag kolla på prinson break. Nu kollar jag på "Ensam mamma söker" så jag måste dra, bild från kvällen kommer snart. kram


ego är tilllåtet att vara ibland

min tårta, tycker dock inte om tårta..

pappa tar kort, jag ser en aning drogad ut:p

foto

herr ask

det här är min kusin david. han har för långa ärmar på sin tröja och direkt efter det här kortet togs så lekte vi jaga. vi båda är för gamla för det men det är kul ändå!

Kommentarer
Postat av: Andreas

svar: Roliga bilder! Ja jag har tagit bilden hihi! Går det bra med fotandet då?

2009-09-28 @ 12:45:13
URL: http://mittcentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0