Klant-stämpel på mig!

Hejsan, lång dag idag. Först stressa till busshållsplatsen och ramla med cykeln. Jag stog upp och trampade i nerförsbacke, tadalen var hal och hade för låg växel så det blev för snabb nertrampning och jag missa padalen. Båda benen flög ner på marken och knäna skrapades ner för backen, kunde inte snacka på något sätt så jag körde in i en soptunna och sen låg jag där på marken. Knä som verkar och blöder, 400spänns byxor gick sönder och cykeln helt fucked up. Som är jag kom på bussen kände jag hur det bröja verka och jag kikade på det. Blod runt hela såret och på byxorna, grus i såret och det var större än vad jag trodde. Kom till skolan vid 10 över 8, skulle vart där vid 8. Vi öppnade kiosken direkt när jag kom, kastade av mig kläderna och började bre baugetter. Efter ett tag gick jag till lotta och hämtade tvättservetter till såret och plåstret. Hann inte göra rent det förens lunchen så det gjorde rätt ont. Hade språk efter kiosken, gjorde inte så mycket och kom dock försent. Sen svenska, började skriva min recension. Slutade tidigare och då vare ner på stan och möta mamma och linnea. Fikade på Coffié house by Gerorge, gott gott. Sen handla och sen hem. Blev ompysslad av syster linnea (på bild) hade tydligen större sår än vad jag upptäckte, men det var inte öppet.
Där det är stort förband och tejp uppe på det stora öppna såret. Sen ser man lite brevid där det är svullet. Man ser inte alls mycket men min kamera suger. Kan inte böja knät helt och haltar fram överallt. Haha, kul liv jag har. Men nu ska jag leta efter en låt som min mamma vill höra men hon vet inte vem det är som sjunger, vad låten heter eller hur den går. Wish me luck! kram


Usch, knän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0