Movits

Hejhej, lång men rätt bra dag. Hade idrott första timmen, var på arosvallen så jag hoppa av där direkt från stan. Är sjuk och får inte springa så jag gick runt på friidrotten, vad mer kunde jag göra. Tillbaka till skolan och lektioner hela dagen. Efter skolan stack jag hem till CV, tog 17.45 bussen hem sen och nu har jag ingen ork kvar. Är trött som fan, jag brukar gå och lägga mig vid 21.30 (klockan nu: 22.37) så jag borde sova nu. Imorgon blir det flyttning av syster hela dagen sen på kvällen sover jag hos mikis med elin. Ensamma hemma så det blir mysmys. Men nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna. Vi hörs imorgon, kram!



Det finns inga bättre än Movits!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0