Onsdag rakt igenom

Hejhej, onsdag idag dådå. Rätt okej dag, hann med bussen och kom precis i tid till iup-tiden. Sen var det språk, jag har iuptid där för då kan man jobba med vad man vill. Lekte med kondomer som det står i nått inlägg under. Haha, stack till arosvallen för att ha idrott. Jag stöte kula för jag kan inte göra så mycket mer. Åkte tillbaka till skolan och käka. Fick tilgång att äta så länge vi ville av Jane våran tekaniklärare så jag och mikis gick till ica med CV. Tillbaka till skolan för att gå på tekaniken, var där 5 min för Jane skulle skriva i våran apalbybok. Var med mikis till jag skulle ner på stan och träffa A. Tog 17.45 bussen hem och nu är jag hemma, har kollat på idol och så. Ska kika på något klipp som wille skicka nyss. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0