Svart och brunt

Hejhej, jag ska iväg iväg om 10 minuter. Ska ner på stan och träffa michaela och försöka lämna in min mobil på lagning. Just nu har jag en extra mobil som min pappa köpte för länge sen för 300 kr. Det är en gammal nokia som jag hatar. Jag har alltid haft sony ericsson och helt plötsligt kommer nokia med sina egenskaper. Till exempel, på sony är mellanslag på knapp1 men på nokia är det på knapp0. Jag trycker alltid fel och får damp! Men jag har samma nummer och så.
Klädsel idag:
svart genomskinliga strumpbyxor
svart linne+t-shirt över
brun kofta utan ärmar(gjort själv)
svart stor sjal
brun skinnjacka
Nu förstår ni varför inlägget heter Svart och brun. Jag har bara svart och brunt på mig. Men jag vet inte vilka skor jag ska ha men de blir väl kanske svartvita eller någon helt annan färg. Men nu måste jag skynda att fixa klart mig. Satte bara på datorn för att lägga över musik på min "braiga" mp3. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0