t-i-p-s

Haha, nu har jag setat här i en kvart och funderat om vad jag har för tips. Jag hade tänkt ut det långt tillbaka men jag glömde helt plötsligt bort det. Men ett tips jag vill dela med er är om migrän, piller och konstiga massager som ska hjälpa mot migrän hjälper inte. Min mamma har haft migrän jätte länge, hon har prövat varenda piller mot det och det hjälper inte. Hon har fått special massage som ska hjälpa med det gör det inte. För någon vecka sen hade jag coca cola light med mig hem och hon var så törstig så hon drack upp nästan halva. Migränen försvann, av cola light. Det är jätte enkelt sätt egentligen. Ingen kunde lista ut att något så onyttigt som coca cola light kan hjälpa mot något så vanligt som  migrän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0