Trött av ingenting

Hejhej, ni vet ju att jag sa förra veckan att jag skickade in en insändare till vlt. Ni kanske inte kommer ihåg, men jag skrev ialla fall en insändare förra veckan om att chafförerna på bussarna har blivit så elaka. Den står med i tidningen idag, Onsdag 2 september 2009. Del 2 sida 4 tror jag, om ni inte har vlt så finns den på hemsidan: http://vlt.se/asikter/insandare/1.551657 . Skola idag men gjorde inte mycket, började 09.15 jue och jag gick hem till michaela när jag kom ner på stan vid 8. Skulle få henne att INTE missa bussen men ni kan ju gissa vad som händer då. Joo vi missar bussen. Tog 17 och gick av vid apalby, fick gå till skolan en rätt lång bit. Kom precis i tid och så var det språk. Svenska för min del, gjorde inte ett piss förutom att läsa ut min bok och köpte 3 tuggumin. Sen idrott, snålskjutsade med mikaeka till arosvallen för friidrott. Vi båda satsar på VG eller MVG så vi ger gärnet nu alltså. Sen lunch jätte jätte länge, vi åt på teknik lektionen för vi orkade inte med det. Slutade vid 2, satt och lodade i skolan med nåra stycken. Gav upp vid halv3 och åkte ner på stan. Min buss gick kl 4 så jag fick underhålla mig själv och med musik i öronen är det ganska lätt. Men nu kommer lina ringa snart, eller så skulle jag ringa henne. Skit samma, hejdå :)


I VLT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0