Typical Sunday

Hejhopp gummisnopp, skrev nyss klart min krönika. Den ska ju vara inlämmnad nu i veckan plus min bokrecension. Men en sak i taget, i min krönika (som jag aldrig brukar skriva) skrev jag om sonja. Min mammas farmor som fyllt 100 och lite om det.

Jag blev väckt 9 imorse men gick upp ungefär halv10 såklart. Haltade mig fram i köket för att hitta frukost. Jag har fått ondare i knät för att jag slår i det i väggen när jag sover. Kan vakna mitt i natten av att det gör så ont. Fixade iorning mig på 10-15 min, hittade ett par jätte gamla jeans som var gömda längst in i min garderob. Åkte till ikea med mor och far vid 10. Man kan ju låna en rullstol på ikea men dom var låsta nu, annars skulle jag rulla omkring i en sån. Mina föräldrar skulle kolla på säng gavel och sånt men jag hängde bara med för att fika. Mamma åkte iväg när vi precis satte oss för hon skulle med linnea till doktor. Hon är ju sjuk hela tiden så nu har hon fått pencelin och sånt. Är hemma nu och som jag sa har jag skrivit min krönika. Jag hör nog av mig senare om nåt. Haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0