Uppsvullen i halsen

Hejhej, är hemma från skolan idag. Började få ont i halsen igår men tänkte att det bara var tillfälligt men imorse var det värre. Hade svårt att få ut ord och hela halsen var uppsvullen. Det är ett stort tecken på att man inte ska gå till skolan och smitta andra. Mamma sa att om man känner sig lite krasslig som förslyld, hosta eller liknande ska man stanna hemma. Men jag gjorde ett försök och käkade frukost, det gick inge bra. Ville inte ha mat och jag fick inte ens ner maten. Gick och la mig igen och smsade mamma att det inte blev bättre. När pappa vaknade bad jag honom ringa och sjukanmäla mig för mamma var på jobbet, det tog år för pappa hittade inte nummret så jag vet inte om maarit vet om att jag är sjukanmäld. Sov någon timme och smsade samtidigt, gick upp vid 9 ungefär och käkade frukost. Vänner var på så jag fassnade framför tven. Åkte med linnea vid 10 till hennes lägenhet en sväng.Tillbaka hem och käka nudlar. Linnea stack nyss till jobbet så jag är själv med 2 hundar som jag borde gå ut och gå med vid det här laget. Hmm, men jag funderar på att baka sen. Är jätte sugen på choklad på grund av mens, äter ju aldrig choklad annars. Men jag kan inte baka chokladmuffins eller kladdkaka för vi har inge kakao. Men jag vill också ha god smet så jag ska nog göra sockerkaka och äta smetet. Jaaa det ska jag men nu måste jag ut med hundarna för dom har börjat yla nu. Kram


Bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0