Vardag

Jag blir förälskad i naturen vid 7 på morgonen. När man kollar över mälaren tills solen tar över och man ser stock dimma som bara sveper sig över sjön. Jag skulle kunna titta på det i evigheter.
Åkte buss imorse, kom faktist med den. Satt i kiosken hela förmiddagen så jag hade inte så många lektioner. Fick gå ifrån för att ha SET, det är världens tråkigaste lektion. Efter lunch hade vi matte och sedan engelska. Var med Michaela sen och vi gjorde inte så mycket, var hos henne och åt kaka sen drog vi ner på stan. Tog 17.45 bussen hem. Kolla på idol med mamma och käkade. Juste jag duschade innan jag käkade, hittade massa nya hudkrämer och duschkrämer och till och med balsam. Det är helt sjukt vad mycket jag har gömt i mitt rum. Borde rensa men har inte tid för sånt. Nu kollar jag på The girl next door, får se om det är något värt att se. Puss


Kommentarer
Postat av: Andreas

Helt rätt om den underbara morgorna!

2009-09-16 @ 22:38:32
URL: http://mittcentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0