Words Hands Hearts

Hejhejhej, nu kan jag skriva lite kort om dagen. Dagens låt är lugnt: Yellowcard-Words Hands Hearts. Jag har lyssnat på den hela dagen idag och tröttnar inte på den. Inte än iallafall. Började 08.15 idag så jag slapp vänta på att vi skulle börja i nån timme. Träffade micha på stan och åkte buss med henne. Proppfull buss och jag kom precis med den som tur var. Många fick inte gå på, men alla ska ändå av vid carlforska så det blir ändå typ tommt efter högskolan och arosvallen. Kommer inte ihog vilka lektioner vi hade idag men vi hade jäkligt många. 6timmars lektion på hela dagen och 50 min lunch. Välkommen till min skoldag. Efter skolan gick jag och Ida till konsum och köpte ingridienser tills imorgon. Vi ska stå i kiosken och evensom att det är fredag får vi baka och sälja. Åkte hem efter det och sen dess har jag setat vid datan typ. Imorgon får jag replik till min insändare, alltså någon svarar på min insändare. Så kolla vlt imorgon bitti. Jag ska skriva in en till om varför jag skrev den och så. Det kan jag i ju för sig göra nu och spara den på datorn bara. Jag har haft ont i mitt öra sen igår, Andreas slog mig med sin plånbok rakt på örat så det svullnade upp och själva örhanget blev för litet. Tog ut det nu på kvällen och då började det blöda jätte mycket. Fick en av mammas läkarringar till övre delen av örat så nu ser jag ut som en bög kille. Ni ser ju på bilden, lite dåligt men man ser ringen där uppe. Ha det bra, puss (:





Kommentarer
Postat av: nathaliewijk

ja det är jag förutom den längst till vänster det är adriana lima =) tack vad snäll du är!



KRAM

2009-09-03 @ 21:44:59
URL: http://scherzinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0