23.15

Godagens, eller god kväll ska man kanske säga. Jag ska strax sova för jag är astrött verkligen. Det är tufft att åka buss vid 7 varenda morgon. Tänkte ta ett cam kort till er men jag gav upp när jag såg hur förstörd jag ser ut. Jag har hållt igång hela dagen verkligen! Plus att jag får sova länge imorogn, YES! Imorgon tänkte jag ta upp några frågor som jag har fått på mailen. Jätte roligt att ni frågar, verkligen. Man kan också skriva en komentar med en fråga vet ni va? Menmen, mailen går lika bra. Det är kankse 10-11 frågor så jag tänkte ta dom imorgon som sagt. Men nu ska jag kolla på en rolig video på N.H blogg. God natt (k)


Kommentarer
Postat av: Frida Andersson

Jag försökte komentera men det gick inte. Så jag tänke att jag kunde skriva på mailen. Jätte fin blogg!

kram :-)

2010-01-23 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0