Baby are you down down down down down

Lite bilder från dagen.
Idag var der skola, igen. Är redan trött på skolan, men jag fick ta 07.15 bussen idag. Kämpigt men det gick! Dom senaste dagarna har jag haft världens konstigaste drömmar. Jag har drömt TVÅ gånger om en som åker samma buss som mig, tror han bor på tidö men är inte säker. Jag känner inte killen men ändå drömmer jag en massa om honom. Man börjar ju undra. Just nu lyssnar jag på denna låt, jag har blivit kär nästan Hoffmaestro & Chraa – Abracadabra. Den är så sjukt härlig. Men skit samma, skolan var rätt bra idag. Gjorde inte så mycket men ändå mycket, det är svårt att förklara. Men efter skolan åkte jag till linnea, vi bakade mufffins som blev OTROLIGT fina. Jag fixade prao på Mäster Blomman också så vecka 10, då jäklar. Haha jag kan bli florist. Menmen, mamma kom sedan och fikade med oss. Snackade och så, sen åkte jag och mamma och handlade sen nu är jag hemma. Jag älskar att få presenter i tidningar, idag fick jag ett sorts puder. Vet inte riktigt hur det fungerar men det lär vi väl se. Imorgon ska jag träffa M och S. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men det kommer vi väl på.


Mitt slingade hår (y)

Qleo

--

Min present (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0