Bilder från gårdagen

Sov ju hos michaela igår tills idag. Käkade pizza som jag sa och kollade på massa film. Michaela somnade där vid 2 medans jag kollade på film. Kommer inte ihåg namnet på filmen men den var otroligt bra!! Den var slut där vid 4 på natten så jag smög in till rummet brevid där jag skulle sova och sov. Vaknade sen vid 12, trött som satiken så jag låg och drog mig tills michaela kom. Vi käkade frukost och sedan bar det av till stan. Köpte 2 skit snygga t-shirts men det har jag inte kort på än, det kommer senare. Och michaela fyndade rejält. Vid 4 då stan stänger vinkade jag adjö till michaela och tog bussen till linnea. Lodade där en timme eller så tills jonte kom och hämtade oss, det var familje middag innan jonte åker tillbaka till finnspång. Mysigt var det. Sen krascha alla i soffan framför mammas och pappas bröllops video. Jag känner inte igen dom. Dom var 23 då dom gifte sig. Sen var det massa bebis filmer efter. Jonte och linnea drog sen vid 8 eller nåt. Då kollade jag och föräldrarna en dokumentär som hette: Året var 1960. Det var jätte intressant faktist. Mina föräldrar föddes då 1964 också så dom tyckte det var kul. Dom visade gamla klipp från den tiden och sen på hur dom personerna tänker tillbaka på händelser nu för tiden. Så man fick se människor runt 20 år på film och sen vid 80 år och berättar om det.
Oh jesus vad lång text det blev nu. Men ska kila, bild på t-shirterna kommer snart ska ni se.

Kram   L 


mmm

you love me








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0