Cupcake

Hellojsan! Jag orkade inte uppdatera igår för det var inget att uppdatera. Det finns det inte idag heller men what the hell, right. Skola idag, jobbade mycket bra och NO provet om energi gick toppen. Tror jag, vi får väl se när det är rättat. Sen kvar i skolan någon timme, sen hem med 4 bussen. Fikade med mamma, cupcakes är det bästaste tror jag. Dom var sjukt goda och dom är från ica, dom brukar vara torra och hårda. Men inte dom hära, dom hära var mjuka och saftiga. Men nu måste jag kila, jag och mamma ska på öppet hus på Carlforsska igen. Ska höra lite om estetiska.
puss   LL


Sugen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

cooooooooooooooooooool bild!!!!!!!!!!!!!

2010-01-23 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0