F R E D A G ! ! ! ! !

YES!! Finally fredag, jag har längtat efter denna dag sen i måndags. Jag känner verkligen att jag förtjänar fredag och helg just nu. Dagen idag har sett ut som nästan alla andra dagar, hade först idrott. Åkte skridskor på ABB arenan, sen gå tillbaka till skolan för att ha so. Sen mumsig lunch och sen stödguppen som jag kallar det. Det är inte typ "Hej jag heter Lovisa och jag är alkolist" utan det är för dom som har lite svårt med att redovisa inför stor grup. Det är jättbra att träna på det här tills gymnasiet för att då har man ingen annan väg ut. Men jag kallar det stödgrupp för att jag får stöd därifrån och att det är en grupp (i). Ikväll blir det Let's Dance och hemmagjord pizza. Mums säger jag bara. Men nu ska jag ta lite snacks och något att dricka.
Kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0