God morgon

God morgon alla söta små varelser. Gick upp för kankse 1 timme sen, har käkat stor frukost med ägg och allt. Älskar min aptit på lördagmornarna. Just nu har jag precis klätt på mig, kikar lite igenom frågorna jag har fått. Jag tänkte ta dom snart, men jag måste följa med mamma ut med Qleo. Det är bra fotoväder. Sen ska jag nog fixa mitt rum lite. Ikväll ska jag hem till Elin som fyller 16 år. Det ska bli mysmys, mat och allt. Men jag återkommer snart. puss och kram


Jag imorse, för kanske 30 min sen. Min pappa lånade kameran lite. Shnygg frisyr tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: sandra och alexandra

häftig bild! vi tycker om din blogg fett mycket :D har du funderat på att göra videoinlägg?



puSS

2010-01-23 @ 13:22:44
Postat av: Hannah Jansson

jag har några frågor:D

har du kille?

när fyller du år?

är du oskuld?

vart kommer ditt bloggnamn ifrån?

hur du bdb?

isåfall, vad heter du där?

kan inte du göra en videoinlägg?

2010-01-23 @ 13:27:13
Postat av: lovisa lundberg

Jag kan ta upp frågorna med dom andra:) du får alltså svar snart.

2010-01-23 @ 13:37:58
URL: http://somstenarmotglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0