Hm?

 
Hur Barbie är du?

Jag älskar...
(x) Att ha lösnaglar
( ) Att ha långt blondt hår
( ) Ha rosa på mig
(x) Små hundar
(x) Ha söta små accossearer
( ) Hatar att gå runt i bara svart
(x) Body lotion och body butter
(x) Att blogga
Totalt: 5

Jag klarar mig inte utan...
( ) Läppstift, speciellt rosa
( ) Att gå runt utan en spegel i väskan
( ) En kamera
( ) En kille i mitt liv
( ) Smink
( ) Hårinpackningar och balsam varje dag
(x) Rengöringsmedel
Totalt: 1

Jag bär alltid med mig...
( ) Smink i min väska
( ) Ett rosa läppstift
( ) En extra tröja om jag behöver byta i stan tex
( ) Tofsar och hårgrejor
Totalt: 0

Jag är...
( ) Perfekt
( ) Ful
Totalt: 0

Totala summan: 6

Antal:
5 - 10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
11 - 15 Du är på spåret att bli Barbie! Keep going!
16 - 21 Du är en riktig barbie girl, skaffa dig ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0