I am so sorry

Förlåt förlåt förlåt. Jag har inte haft ork att skriva här och så, har haft fullt upp med annat. But now I'm back och track. Hm..jag fick en id nu. Jag ska döpa om mig, alltså inte mitt tilltalsnamn utan bloggnamnet. Webbsido addressen är samma som vanligt men ni kommer se sen vad som är ändrat. Or not.


Dagen idag började med att jag vaknade först kl6, tänkte att jag kunde sova 10 minuter till som blev 65 minuter till. Vaknade då runt 07.05 då jag MÅSTE gå till bussen för att hinna med den. Så jag bestämmde mig för att sova till 8 och ta 08.50 bussen. Pappa kom in och frågade när jag skulle upp, jag svarade: ÅTTA! Min hjärna hade planerat allt redan. Jag blir rätt tjurig på mornarna. Pappa åkte där efter så det var fritt fram i huset. Jag gick sedan upp 5 över 8 och käkade frukost framför tv. Det har jag inte gjort sen jag var pytte liten. Så jag kännde mig som ett barn kan man säga. Gjorde mig iorning och allt utan att stressa. Det känndes som en bra försovning. I was off to school. Hann precis till svenskan, gjorde inte så mycket. Sen lunch och socialt umgänge. Matte och engelska har jag inget att säga om. Åkte ner på stan efter skolan och hämtade ut min mobil, emma och elin var söta som joinade mig. Sen skjutsade pappa hem mig och sedan har jag gjort det gamla vanliga här hemma. Data, tv och äta. Mm mat, haha jag tror jag ska ta ett äpple nu. Men I'll talk to you later. pussssssss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0