I have no idea

Hej kära vänner. Jag älskar blogg.se för att man kan se sin statistik här och jag ser att det är några som följer. I caaaaan se that you know. För att ni vet att man behöver inte vara helt unknown för att man inte har några komentarer. Folk läser många bloggar men inte komenterar, kanske inte vågar eller bara vill inte. Vad vet jag. Jag läser jätte många bloggar som ingen vet om, haha. Vissa läser man faktist för att man har en dos hat mot den personen. Vissa läser man för att man tycker dom är bra. Jag följer ca 9-10 bloggar men ca 4 av dom är av hat eller bara weirdness. Jag tycker det är rätt kul att se vad dom "hatbloggarna" har för sig, hur fula dom är och så. Det låter otroligt elakt men jag gör inget mot dom, jag ger dom fasiken en till läsare. Så jag är egentligen snäll mot dom. Hmm jag kankse ska sluta följa då. Äh skit samma! Idag blev det inte så många sovtimmar men en sen kväll igår. Kollade på tv till 2-3 någon gång, sen satte jag mig vid datan och spelade röj med tobias. Det gick väldigt bra i början. Tills vi bestämde att den som VINNER får strippa i camen, då ledde jag så jag lät han vinna. Haha han blev alltså offret. Dock hade han ingen fungerande web så det blev inte av. Men han är skylldig mig en. Aja, vid 4 tiden där gick jag och la mig. Jag hade jätte svårt att sova på grund av min fasansfulla mage. Jag hatar den! Till slut somnade jag och sen vaknade jag vid 12-1 imorse. Käkade frukost och glodde på tv i år och dar. Mamma kom hem med min blekning och sen hade hon köpt 2pack ansikts mask. Imorgon kommer linnea hit så ska vi slinga oss samtidigt. För mamma måste slinga mig och linnea har ingen som slingar henne så vi kör 2 flugor i en smäll som man säger. Sen har jag inte gjort så mycket mer, nu sitter jag och lyssnar på Shaggy – Boombastic som är med i Mr beans semester. Haha, den är mysig.


Kram    L


Min andra nya tröja



Imorgon gäller de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0