"Jag mår bra idag"

Hejsan hejsan, idag är det torsdag och det var ett rent helvette i skolan. Hela veckan tycker jag skolan har sugit, bokstavligen. Men varje dag skrattar jag till och säger: jag mår bra idag. Det har hänt 2-3 gånger varje dag denna vecka. Jag mår nog bra bara att när jag jobbar så blir det fel. Jag har liksom ingen energi för det. Skolan idag såg precis ut som vanligt. Lektioner, lunch, lektioner, sluta och sen buss hem. Nu kurrar min mage till max! Jag sitter och tänker på pizza. (Ett bra tecken på att jag aldrig skulle kunna få anorexia eller något liknande). Pappa är påväg hem med pizza till oss och jag har inte ätit sen 12 ungefär så gissa om jag jag är hungrig!! Men nu ska jag vandra runt lite eller glo på tv. pussssssssssssssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0