Måndag

Dagen idag har varit rätt lugn. Slutade halv2 och drog ner på stan med addemandarin. Eller vi åkte buss tillsamman, han skulle klippa sig och jag skulle till pappas jobb. Pappa var inte riktigt klar med det han skulle bli klar med innan han skulle skjutsa hem mig så jag tog mig en kopp varm choklad och en banan. Det är så hemtrevligt där, jag skulle vilja vara där när det står helt tommt och tyst och plugga. Åh det låter faktist frestande. Ikväll är det inget bra på tv så jag tror jag ska kolla på sista gratis avsnittet av Melrose place, jag började kolla på det idag. Det blev som en belöning när jag pluggade. En frågebubbla, ett avsnitt. Men jag hann inte se 4de avsnittet så jag kan göra det ikväll. Eller typ nu. Men nu ska jag sluta babbla strunt.
pusssss!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0