Nya skor

Hejhej, jag åt nyss min lunch. Lite sent men de fick bli yougurt och barnflingor och chips. Ganska gott tillsammans faktist. Hittade mina skor idag, dom fanns kvar på rean. Dom är lite hårda men när jag kan använda dom så kommer dom blir mjuka. Jag är pank nu, helt pank verkligen. Skorna var ju på mammas pengar så jag var pank igår. Jag måste börja spara mina pengar till london så jag ska lägga undan 300 varje månad tills vi åker, eller hela månadspengen. Det jag kommer vilja köpa här kommer finnas bättre och snyggare i london satt. Men nu ska jag pyssla med något annat, kankse packa upp mina väskor från nyår och från igår. Har inte gjort de :s

Kram   L


me love

me love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0