Onsdag

HELLOOOO READERS. Hur har ni det idag, själv har jag det toppen. Jag har pluggat rätt så mycket, kunde gjort mera och jag har köpt nya byxor. Så här gick det till: michaela sa: omg lovisa, känn. lovisa sa: haha, vilka coola. michaela sa: skojar du? lovisa sa: nej jag tycket dom var ascoola. michaela sa: åh nej jag skulle inte visat dig dom. lovisa sa: jooo!! du tycker dom är gräsliga va? michaela sa: jaa! Sen köpte jag byxorna i 36, jag hann inte pröva dom men dom satt bra. Dom är verkligen snygga! Haha, michaela kommer blir helt arg på sig själv för att jag har gräsliga byxor. Men men sånt är livet, man kan inte alltid älska allt. Men nu ska jag kila, ska kika facebook och sedan kolla på deisney channel (stavning?). pusssssssssssssssssss


byxorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0