Real love?

Jag har kommit till det stadie där jag blir beroende kär i en person, eller flera. Varför ska jag alltid bli det. Jag har redan haft min crush on him så varför igen. Åhh jag vill ha honom so badly right now. Och varför blandar jag in dålig engelska helt plötsligt. Aja skit samma. Klockan är typ 3 och jag måste sova, det är fan skola imorgon!!!!! OMG DET ÄR FUCKNING SKOLA IMORGON. Klockan är ju efter 12 så imorgon gäller det. Nej fyfan, jag kommer inte kunna sova imorgon och vara uppe hela natten. Sen ska jag upp vid 8 för att ta bussen 08.50. Tur att jag slipper ta 07.15 bussen första dagen liksom. Haha men jag skulle ju sova.  Så godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0