Tråk

Hello, jag har jätte tråkigt just nu. Jag har jätte ont i magen p.g.a. den fansansfulla mensverken. Jag har tagit 2 alvedon men de har inte gjort något effekt än. Om 3 dagar är det skola och M fyller 16. För det första så vill jag verkligen inte tillbaka till skolan, vi har inte haft lov i en månad ens. Och för det andra är det helt sjukt att hon fyller 16!!!! Hon ska övningsköra och sånt. Men det är en annan historia, eller blogg ska man väl säga.

Angående bilder här under, jag ser cp ut. Min webcam är rätt dålig för att vara CREATIVE. Dom brukar vara bra men inte denna.

Juste jag skulle berätta att jag ska slinga håret ljust. Inte blont utan bara ljusare. Ska fråga mamma om hon kan köpa blekning imorgon medans hon är på stan. Hehe, jag känner mig busig.

Ikväll blir det antingen tv med föräldrarna och mysa. Eller så stänger jag in mig i mitt kvava rum och kollar på film. Det beror på vad som är på tv. Nej nu ska jag kika på lite bloggar.
Kram   L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0