Frågor och svar

Har du pojkvän? - Nej det har jag inte
Vilket stjärntecken är du? - Jag är vågen
Vad är ditt hela namn? Alltså andra namn och sånt - Tyra Ulrika Lovisa Lundberg
Vem är snyggast på din skola? - Eh..svårt men jag tror nog att en som heter David är det. (hoppas han inte läser min blogg)
Vad ska du välja efter 9an? - Antingen Carlforsska-estetiska musik eller John Bauer-itmedia
Vad lyssnar du på? - Allt jag älskar, jag tycker mäst om killröster så det blir mycket kill akustisk
Vad har du för kamera? - Jag har en Nikon D3000
Vart köper du dina kläder? - Olika, mäst HM, gina, monkii
Vart får du din inspiration ifrån? - Jag gissar på att du menar kläder för det var samma som ställde frågan över. Jag får min inspiration från olika kändisar, jag tycker väldigt mycket om elin kling. Men jag kommer på mycket själv också. 
Vad hände med "A.J" ? - Det finns ett helt inlägg med den historian. http://somstenarmotglas.blogg.se/2009/august/10.html 
Vem är A.J och C.V?? - Anders Jos och Charlie Vestlig
Vart köpte du sametskjolen eller vad man ska säga, den som du hade på nyår? - Den är köpt på Cubus, rea.
Har du kille? - Nej. Kul att jag tog med 2 likadana frågor
När fyller du år? - Den 24 september
Är du oskuld? - Jag har en "sanningar om mig" lista längre bak i bloggen. Och jaa det är jag
Vart kommer ditt bloggnamn ifrån? - Det är en text från Lars Winnerbäck låten: Varning för ras. Lyssnade på den i sommras när jag startade denna blogg.
Hur du bdb? - Ja
Isåfall, vad heter du där? - Du kan söka på mitt namn, annars heter jag omlovisa där
Kan inte du göra en videoinlägg? - Nej, jag är inte riktigt en sån person. Men kanske i framtiden. Har funderat på det förut dock.


Kommentarer
Postat av: Hannah Jansson

TACK FÖR SVAREN:D

2010-01-23 @ 14:54:09
Postat av: lovisa lundberg

varsågod (: glad att du uppskattar det

2010-01-23 @ 14:54:45
URL: http://somstenarmotglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0